Potrebuje vaša firma eshop?

Ak eshop nemáte, tak ho v budúcnosti pravdepodobne potrebovať budete. Dnešné trendy jednoznačne ukazujú, ako sa predaj bude vyvíjať, preto by bola škoda nevyužiť to. Pokiaľ je vo vašom odbore taká veľká konkurencia, až Vám napadne, že pre Vás eshop nemá význam, možno sa mýlite.

Eshop ako katalóg

Veľa firiem využíva eshop iba ako katalóg svojich produktov. Šetria tým náklady na tlač katalógov. Zároveň šetria čas, pretože nemusia všetko opakovať a zákazník si vie informácie opäť prečítať na stránke. Ak nevie, či produkt, ktorý potrebuje, máte na sklade, jednoducho si túto informáciu overí na webe. Samozrejme, ak máte zverejnené skladové zásoby. A možno si produkt nakoniec predsa kúpi cez internet a ušetrí cestu k Vám.

Širšia ponuka

Veľkou výhodou na internete je takmer neobmedzený priestor. Preto môžete zákazníkovi ponúknuť širšiu paletu produktov, ako viete mať na sklade. Práve to možno niekedy rozhoduje o tom, či si zákazníka udržíte, alebo oňho prídete.

Porovnávanie cien

Stalo sa bežnou záležitosťou, že zákazník je v obchode a hľadí do mobilu. Nie vždy ale píše frajerke. Veľakrát si porovnáva vaše ceny s ostatnými na internete. Či už cez porovnávače cien alebo si priamo prezerá niektoré eshopy. Pokiaľ na internete nie ste, takýto zákazník nemôže porovnávať daný produkt s vaším. A možno len hľadá inú variantu produktu.

Dúfam, že som vám aspoň trochu pomohol pri rozhodovaní o tom, či eshop založiť alebo nie. Ak už eshop máte, prečítajte si jednoduchý návod ako zistiť či váš eshop nepotrebuje upraviť, prípadne vymeniť.

Rate this post