Niektorí klienti majú viacero eshopov a ako fakturačný systém používajú Superfaktúru. Ak aj vy plánujete rozšíriť Vaše podnikanie o ďalší eshop, pravdepodobne budete potrebovať nastaviť nasledujúce body.
Aké sú možnosti prepojenia superfaktúry do systému UNIobchod nebudem písať. Tie sú pekne popísané na stránke UNIobchodu. Ak sa rozhodnete otvoriť si ďalší eshop a bude pre zahraničie, je potrebné spraviť pár nastavení pre korektné prepojenie UNIobchodu a Superfaktúry. Ako prvé je potrebné nastaviť krajinu doručenia, aby sa správna krajina zobrazila pri zákazníkovi v Superfaktúre.
Nastavenie krajiny doručenia v UNIobchode
- Prejdite do nastavení
2. Otvorte krajiny doručenia
3. Z výberového menu zvoľte krajinu doručenia a uložte zmeny
Vlastné číselné rady
V prípade viacerých eshopov sa môže stať, že sa objednávky sa do Superfaktúry nemusia kopírovať. Najčastejšie za to môže duplikovanie čísla objednávky. Aby sme tomu zabránili, je potrebné si v superfaktúre vytvoriť číselné rady podľa tohto návodu.
Potom už len stačí v eshopu povedať, ktorý číselný rad mu v superfaktúre patrí:
- Otvorte si nastavenia
2. Celkom dole nájdete Externé importy a v nich otvorte Superfaktúru
3. V časti export z výberového menu zvoľte číselný rad prislúchajúci eshopu a nastavenie uložte.
Nastavenie zopakujte pre každý eshop. Ak ich máte 3 potrebné nastaviť číselný rad vo všetkých troch. V prípade, že Vám objednávky stále do superfaktúry nekopírovalo, kontaktujte ma pozrieme sa na to.